16 Şubat 2017 Perşembe

Salla ve dinle!

Herkese merhaba😉
Duyuları çalıştırma zamanımız geldi! Dolayısıyla bugün, aşağıda fotoğrafını gördüğünüz etkinliği görür görmez sizlerle paylaşmak istedim. Ancak oradaki çalışma sayfası ücrete tabiiydi. Ben de durur muyum buna benzer bir çalışma sayfasını kendim oluşturdum ve sizlerle paylaşmaya hazır hale getirdim.
Buradaki fen etkinliği çocukların duyma ve görme duyularını kullandığı çok yönlü güzel bir etkinlik. Okul öncesi öğretmenleri bu etkinlik materyalini fen merkezinde bulundurabileceği gibi küçük grup etkinliklerinde de rahatlıkla kullanabilir. Ebeveynler ise her koşulda kullanabilir. Bilişsel gelişim alanına yönelik kazanımlar içeriyor. Peki bu etkinlikte:
Ne gerekti?
  • Yumurta şeklinde kutular (sürpriz yumurtanın biraz büyüğü).
  • Aşağıda linki verilmiş olan "Salla ve Dinle" çalışma sayfası.
  • Mısır, kürdan, bilyeler, taşlar ve bozuk paralar.
Ne yapıldı?
  1. Çocuklarımızla birlikte yumurta şeklindeki kutularımızın sırasıyla birine mısır, birine kürdan , birine bilye, birine taş ve son olarak da birine bozuk para dolduruyoruz. 
  2. Kutuları sırasıyla sallıyoruz.
  3. Her kutudakini sırasıyla tahmin edip çalışma sayfasındaki görselle eşleştiriyoruz.

Dilerseniz sınıflarınıza bu kutular için çalışma sayfasından ziyade gerçek malzemeler de getirebilirsiniz. Böylece koklama ya da dokunma duyusunu da harekete geçirmiş olursunuz. Her zamanki gibi orası sizlere kalmış😉
Salla ve dinle çalışma sayfasını bu linkten indirebilirsiniz:
https://drive.google.com/file/d/0ByKkpkoCbzlMM2tQYzJkcGxnNlE/view?usp=sharing
kaynak: ourtimetolearn.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder